Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Περί πίεσης

Για το θέμα της πίεσης που δημιουργούν οι αγωνιστικές απαιτήσεις του Παναιτωλικού, αλλά και της πίεσης που ασκείται στην ομάδα από την επιθυμία του κόσμου να τη δει σε μεγαλύτερη κατηγορία, μίλησε ο Μύρωνας Σηφάκης:΅
"Το αγωνιστικό κομμάτι και ο προπονητής πρέπει να μάθουν να λειτουργούν κάτω από πίεση, δηλαδή στα κόκκινα συνεχώς. Γι’ αυτό ήρθαμε σ’ αυτή την ομάδα και είμαι περήφανος που είμαι σ’ αυτή την ομάδα. Όλοι ξέραμε τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες όλων να πετύχει η ομάδα τον στόχο που έχει θέσει. Απλώς στην Ελλάδα το αγωνιστικό κομμάτι πρέπει να μάθει να λειτουργεί και σ’ ένα άλλο είδος πίεσης και ιδιαίτερα για τον ομάδα μας, ο Παναιτωλικός για τους Αγρινιώτες και τους Αιτωλοακαρνάνες είναι τρόπος ζωής, είναι κοινωνικό φαινόμενο. Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει τουρισμός, πανεπιστήμια και εισροή ανθρώπων που θα μετέθετε το ενδιαφέρον σε άλλες κατευθύνσεις. Όλοι οι άνθρωποι ασχολούνται με τον Παναιτωλικό, είναι το επίκεντρο για τους φιλάθλους του. Ξέρω ότι το 90% των φιλάθλων έχουν ανιδιοτελείς σκοπούς και αγαπούν την ομάδα και το υπόλοιπο ποσοστό ίσως είναι αδιάφορο, ίσως έχει προσωπικά οφέλη. Με λίγα λόγια δημιουργούν στους ποδοσφαιριστές και σε όλους εμάς μια επιπρόσθετη πίεση, που πρέπει να βρίσκουμε τρόπους να μένουμε μακριά της. Για να έχουμε την ηρεμία μας, αυτή την πίεση πρέπει να τη διαχειριζόμαστε, να κλείνουμε τα αυτιά μας σ’ αυτά που λέγονται και ακούγονται, που ορισμένες φορές είναι αλήθεια, αλλά τις περισσότερες απέχουν πολύ απ’ την πραγματικότητα. Η στάση και η συμπεριφορά μας πρέπει να είναι τέτοια που να μην δίνει το δικαίωμα σε κανέναν να μας σχολιάζει, για να μπορούμε να κρατάμε την ηρεμία που χρειάζεται ο πρωταθλητισμός.
Εγώ προσωπικά έχω μάθει σ’ αυτή την πίεση των δύο κατευθύνσεων. Φροντίζω να κοιτάζω μόνο το αγωνιστικό κομμάτι, γιατί αυτή η πίεση είναι που μου αρέσει. Η άλλη, ξέρω ότι πολλές φορές μας δηλητηριάζει και προσπαθώ να έχω αντισώματα και ασφαλιστική δικλείδα. Να έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου και τους ανθρώπους που συνεργάζομαι".



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: