Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Τι είπε ο Καραγεωργίου

Για τα συμπεράσματά του από τον αγώνα με τον ΠΑΣ:
«Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια που έγινε. Όλοι προσπάθησαν, έτρεξαν, αγωνίστηκαν, κουράστηκαν. Όμως υπήρξαν σημεία του παιχνιδιού που είχαμε κενά και πρέπει να διορθωθούν. Έχω την αίσθηση ότι ο χρόνος θα δουλέψει για εμάς, θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τέτοια προβληματάκια. Με την προσθήκη κάποιων άλλων παιδιών που περιμένουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα να έρθουν στην ομάδα, έτσι ώστε να βγαίνει μέσα από το σύνολο μια καλή απόδοση και να μπορούμε να κερδίζουμε τα παιχνίδια».

Για τις μεταγραφές που περιμένει:
«Γίνεται προσπάθεια μεγάλη από όλους μας. Από μένα, από τους διοικούντες, από τους πάντες. Να φέρουμε παιδιά τα οποία, όμως, θα πληρούν τις προϋποθέσεις αυτές που θέλω εγώ. Πολλές φορές αντιμετωπίζουμε δυσκολίες. Γιατί, όπως ξέρετε, η Β’ Εθνική είναι μια δυσκολία. Από την άλλη αντιμετωπίζουμε οικονομική δυσκολία και από την άλλη ενδεχομένως αυτοί που μας προτείνονται ή αυτοί που δοκιμάσαμε, δεν είναι της λογικής που θέλουμε. Γι’ αυτό  και δεν έχει γίνει το τελευταίο διάστημα μεταγραφή. Καθημερινά είμαστε σε συνεχόμενη επαφή. Ελπίζω πολύ σύντομα μία ή δύο περιπτώσεις θα τις ολοκληρώσουμε και προχωράμε».

Για το αν η μετάθεση της πρεμιέρας είναι μια ανάσα για τον ίδιο:
«Με τη λογική ότι μας  λείπουν βασικοί κατά την άποψή μου παίκτες, είναι καλό. Αλλά με αυτά που συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν θέλω να γίνονται αναβολές και να υπάρχουν καθυστερήσεις. Είμαι άνθρωπος που αγαπάει το ποδόσφαιρο και θέλω να συμβαίνουν σωστά πράγματα. Μέσα απ’ αυτή τη διαδικασία μπορεί να επωφεληθούμε, αλλά, επαναλαμβάνω, δεν θα το ‘θελα».

Για τα νέα παιδιά που έδειξαν ότι πρέπει να πάρουν ευκαιρίες:
«Αυτό μου έδειξαν και εμένα. Αν όχι όλα, κάποια παιδιά. Ότι έχουν τη δυνατότητα να δώσουν κάποια πράγματα και ίσως και περισσότερα. Μπορεί να είναι λίγο νωρίς, αλλά αυτό βλέπω μέχρι τώρα. Ελπίζω να συνεχίσουν έτσι, με αυτή τη διάθεση, με αυτή την όρεξη. Θα έρθουν και έμπειροι, οπότε θα τους αφαιρεθεί χρόνος, αλλά ο καλός ο παίκτης είτε είναι μικρός είτε μεγάλος, τον βρίσκει τον χρόνο του».



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: