Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Πονηρός: Εκπληρώθηκε το όνειρο. Δεν ήθελα άλλη ομάδα

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναιτωλικού ο Γιώργος Πονηρός έκανε σήμερα στις πρώτες του δηλώσεις στην εκπομπή «Σπορ στις 12» στο ραδιόφωνο «Δυτικά FM 961». Ήταν ενθουσιασμένος από τη μεταγραφή του και όπως είπε, απέρριψε προτάσεις που δέχτηκε από άλλες ομάδες.
«Είναι ένα όνειρο που εκπληρώθηκε, το ήθελα πάρα πολύ. Είχε γίνει κρούση από το καλοκαίρι και ευτυχώς τώρα βρέθηκε η χρυσή τομή ανάμεσα στην ομάδα μου και τον Παναιτωλικό και έγινε η μεταγραφή. Είχε μιλήσει μαζί μου η Παναχαϊκή και ο ΠΑΣ Γιάννινα και στη συνέχεια με τη διοίκηση του Ακαρνανικού. Εγώ ήθελα να έρθω στον Παναιτωλικό, ήταν η προτεραιότητα μου και δεν ήθελα να αγωνιστώ σε κάποια άλλη ομάδα. Κατά κάποιο τρόπο είχα αποκλείσει τις άλλες προτάσεις, χωρίς να κλείσω εντελώς τις πόρτες. Απ’ ότι λέει πρόεδρος δέχτηκε καλύτερες οικονομικές προτάσεις, αλλά μέτρησε περισσότερο η δική μου επιθυμία και κατέληξα στον Παναιτωλικό. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που εντάχτηκα στην οικογένεια του Παναιτωλικού. Είναι σωματείο της πόλης μου και είναι οργανωμένο και θέλω όσο μπορώ να το βοηθήσω. Πιστεύω να τα καταφέρω, αλλά χρειάζεται δουλειά, πολύ δουλειά».
Ειδική αναφορά έκανε στον Κώστα Νικολαΐδη, με τον οποίο είχε συνεργασία εδώ και χρόνια. «Ο Κώστας με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και από τότε που ξεκινούσα έκανα προπονήσεις μαζί του. Παιδιά σαν τον Κώστα και σαν τερματοφύλακες και σαν άνθρωποι, σπανίζουν σήμερα και πιστεύω θα πάρω πολλά απ’ αυτόν. Είναι σπάνιος χαρακτήρας, έχει δώσει πολλά στον Παναιτωλικό και θα δώσει και στο μέλλον».

Αναφέρθηκε στην ομάδα που αναδείχτηκε και με την οποία θα συνεχίσει να αγωνίζεται ως το τέλος του πρωταθλήματος της Δ’ Εθνικής, ενώ θα προπονείται με τον Παναιτωλικό: «Στον Ακαρνανικό ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά παίζοντας τέσσερα χρόνια. Υπάρχει οικογενειακό κλίμα, πολύ καλοί παίκτες και ταλέντα που θα είναι κρίμα να μην παίξουν μπάλα. Γι’ αυτό κάναμε πολύ καλή πορεία. Στον Παναιτωλικό πιστεύω να νιώσω αργότερα περισσότερες συγκινήσεις».



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: