Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Καλή οικογένεια με υπάκουα παιδιά

Την ανάγκη να λειτουργήσει ο Παναιτωλικός ως μια καλή οικογένεια επεσήμανε ο Μύρωνας Σηφάκης. Ταυτόχρονα βρήκε την ευκαιρία να στείλει μήνυμα σε όσους αμφισβητούν τις επιλογές του, προτείνοντάς τους δύο δρόμους. Ή να αποδείξουν με τη δουλειά τους ότι αξίζουν κάτι καλύτερο ή να αναζητήσουν άλλη ομάδα.
«Για μένα κάποια πράγματα είναι αδιαπραγμάτευτα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο σεβασμός, η εμπιστοσύνη, η ειλικρινής επικοινωνία και η δημιουργία καλής οικογένειας. Σε όλες τις καλές οικογένειες μπορεί να υπάρχουν προβλήματα, αλλά γι’ αυτό λέγονται καλές οικογένειες, γιατί έχουν μάθει να τα λύνουν εντός των τειχών. Η ομάδα είναι πάνω από όλους, πάνω από τα πρόσωπα. Αυτές είναι οι αρχές μου και είναι αδιαπραγμάτευτες.
Γνωρίζω σε μια ομάδα που έχει πάρα πολλούς και καλούς ποδοσφαιριστές, αυτοί που δεν αγωνίζονται σίγουρα θα έχουν παράπονα. Αυτό είναι υγιές. Δεν είναι κάτι μη υγιές να θέλει κάθε ποδοσφαιριστής να αγωνιστεί σε μια ομάδα σαν τον Παναιτωλικό, αλλά μέχρι εκεί. Ήμουν ξεκάθαρος από την πρώτη μέρα της συνεργασίας ότι, όποιος ποδοσφαιριστής έχει οποιοδήποτε πρόβλημα και παράπονο, το γραφείο μου είναι ανοικτό. Και όχι μόνο το γραφείο μου, αλλά το τηλέφωνό μου όλο το εικοσιτετράωρο.

Αν δεν μπορούν να τον καλύψουν οι εξηγήσεις μου, έχει δύο δρόμους να διαλέξει: Ή συνεχίζει μέχρι να μου αποδείξει ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα και τότε θα έχει το δικαίωμα να αγωνιστεί στην ομάδα ή αν δεν του αρέσουν οι εξηγήσεις μου, μπορεί την επόμενη μεταγραφική περίοδο να ζητήσει να πάει σε άλλη ομάδα. Αυτό είναι υγιές, αλλά θα πρέπει σε όλο αυτό το διάστημα να είναι με τους κανόνες που σας ανέφερα προηγουμένως.
Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ως τώρα, εκτός από τον Τραορέ, ο οποίος ήθελε να πάει κάπου να παίξει. Κανείς άλλος ποδοσφαιριστής δεν εξέφρασε την επιθυμία να φύγει απ’ αυτή την ομάδα και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα. Μας ενδιαφέρει η ηρεμία που χρειάζεται ο πρωταθλητισμός για να μπορεί να δουλέψεις στα κόκκινα».



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μήνυμα σε όσους προσπαθούν να δημιουργήσουν πρόβλημα επειδή δεν παίζουν ή θορυβήθηκαν βλέποντας τον κίνδυνο να χάσουν τη θέση τους μετά τις μεταγραφές που έγιναν.

Ανώνυμος είπε...

Ο Κουτσουρές που ήταν ένας από αυτούς που δικαιούνται να γκρινιάζουν παίζει. Για τον Μπαντά τα είπε;