Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Σηφάκης: "Δεν ήρθα για το μισθό"

Επειδή κάποιες δηλώσεις του, που αφορούσαν πολύ μικρή μερίδα οπαδών, αποδόθηκαν λαθεμένα με αποτέλεσμα να φανεί ότι κατηγορεί το σύνολο των φιλάθλων, ανάγκασαν τον Μύρωνα Σηφάκη να επανέλθει στο θέμα στη σημερινή συνέντευξη τύπου:
"Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην ομάδα, προσπάθησα να στείλω το μήνυμα στον κόσμο μας πόσο σημαντικός είναι για μας, γιατί γνωρίζω πάρα πολύ καλά την ιδιοσυγκρασία του, γιατί έχω περάσει και ως ποδοσφαιριστής από δω. Εγώ και οι παίκτες μου σεβόμαστε πάρα πολύ αυτόν τον κόσμο. Η ψυχή κάθε ομάδας είναι ο κόσμος της και εκφραστής της ψυχής είναι το αγωνιστικό κομμάτι. Γνωρίζω ποιος είναι ο κόσμος του Παναιτωλικού, τι δύναμη έχει, πόσο πονάει γι’ αυτή την ομάδα και πόσο πολύ θέλει η ομάδα να ξεφύγει απ’ αυτή την κατηγορία. Ένας από τους λόγους που ήρθα στην ομάδα ήταν αυτό το κίνητρο.
Άρα, όταν αναφέρομαι μετά από δική σας ερώτηση, σε μερικούς μίζερους, αναφέρομαι σε πέντε-δέκα ανθρώπους, που εξακολουθώ να λέω ότι είναι επαγγελματίες μίζεροι. Δεν αναφέρομαι στον φίλαθλο κόσμο της ομάδας μας. Επίσης γράφτηκε ότι εγώ ήρθα εδώ για το μισθό. Πρέπει να ξέρετε εσείς που τα γράφετε, ότι στην καριέρα μου ότι έχω πετύχει, το πέτυχα με την αξία μου. Σ’ όποια ομάδα και να δούλεψα ξεκίνησα απ’ το μηδέν και πήγα μαζί της με πολύ δουλειά, θυσία και κόπο. Δεν συμβιβάστηκε ποτέ και εδώ δεν ήρθα για τον μισθό. Αν ήταν να ‘ρθω για τον μισθό, καθόμουν στον ΟΦΗ, σε ομάδα Α’ Εθνικής, στην ομάδα της καρδιάς μου, στην ομάδα της πατρίδας μου. Κι όμως, έφυγα από κει γιατί δεν συμβιβάζομαι, δεν μασάω τα λόγια μου, για να περπατάω με ψηλά το κεφάλι στην πόλη. Το ίδιο θέλω να κάνω και εδώ.

Η δική μου επιθυμία δεν σταματάει στο να βγει ο Παναιτωλικός στη Β’ Εθνική. Το όραμά μου είναι να είμαι μαζί με αυτή την ομάδα μέχρι την Α’ Εθνική και μετά να φύγω να πάω σπίτι μου. Το έχω πει από την πρώτη στιγμή, δεν σταματάει εδώ η φιλοδοξία μου και αυτό θέλω να το σεβαστείτε".



Share

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωραιος ο ΜΥΡΩΝ,μια χαρα τα λεει!

ΦΛΑΜΙΝΓΚΟ08 είπε...

Σωστος ο Μυρων.

Ανώνυμος είπε...

mpro sto murwn