Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Είπαν στη συνέντευξη τύπου...

Ο Μύρων Σηφάκης ρωτήθηκε αν είναι ικανοποιημένος από την ενίσχυση:
Το έμψυχο δυναμικό είναι πιο πλήρες από ποτέ. Σε κάθε θέση υπάρχουν ισάξιοι παίκτες. Κάποιοι αδύναμοι κρίκοι που είχε η ομάδα την παρούσα στιγμή, αντικαταστάθηκαν με έμπειρους και ικανούς ποδοσφαιριστές. Πιστεύω ότι κάναμε σωστές κινήσεις. Όταν αρχίσουν παιχνίδι Τετάρτη – Κυριακή θα δείξει πόσο αξία έχουν τα λόγια μου. Η διοίκηση υλοποίησε όλες τις επιθυμίες μου και επειδή δεν ξεχνάω αυτά που έχω πει, σ’ αυτή την ομάδα για οτιδήποτε αρνητικό συμβεί υπεύθυνος είμαι εγώ. Οτιδήποτε θετικό συμβεί, υπεύθυνη είναι η διοίκηση, οι παίκτες και ο κόσμος.

Για τις απουσίες που έχει την Κυριακή:
Φελεγκάκης, Λαδάς, Σόου, Μπουσινάκης, Ντε Φραντσέσκο, δεν υπολογίζονται. Μπελεβώνης και Νάιντος, είναι με ερωτηματικό ο καθένας για διαφορετικούς λόγους. Η ομάδα έχει τη δυνατότητα να μην στέκεται σε απουσίες. Όταν λέω ότι όλοι οι παίκτες μου είναι ισάξιοι, το πιστεύω και το εννοώ. Μπορεί σε κάποιες εκτιμήσεις να κάνω λάθος, αλλά τη στιγμή που το λέω το πιστεύω και το εννοώ.

Για το αν σκέφτεται να ρίξει στο παιχνίδι κάποια από τα μεταγραφικά αποκτήματα:
Αυτό έχει συνάρτηση με το πώς πηγαίνει η ομάδα. Αν πηγαίνει καλά δεν υπάρχει λόγος ν’ αλλάζουμε κάποια πράγματα. Μόνο σε ιδιαίτερες περιπτώσεις θα επιλέξω κάποιους απ’ αυτούς. Προσπαθούμε να εγκλιματιστούν στο αγωνιστικό κομμάτι και την τακτική μας.

Για τα παράπονα που εξέφρασε για τη διαιτησία στο παιχνίδι με τη Θήβα:
Δεν είμαι πρόεδρος ή πολιτικός για να στέλνω μηνύματα για το επόμενο παιχνίδι. Εξέφρασα αυτό που ένιωθα εκείνη τη στιγμή για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Τίποτα άλλο.

Ο Μάκης Μπελεβώνης για τους φιλάθλους που θα πάνε στο Κορωπί:

Οι πληροφορίες μας λένε ότι θα είναι περισσότεροι από κάθε άλλη φορά. Είμαστε σε επικοινωνία με το Κορωπί και μας απάντησαν ότι η είσοδος θα γίνει από τη Θύρα 2, όπως και πέρσι. Επίσης ότι η τιμή του εισιτηρίου θα είναι 12 ευρώ. Είμαστε σε επικοινωνία και ζητήσαμε κάποια φθηνότερα εισιτήρια, γιατί η κερκίδα εκείνη χωράει περίπου 500 φιλάθλους. Οι υπόλοιποι λογικά θα είναι όρθιοι. Δεν πρέπει να πληρώσει το ίδιο εισιτήριο κάποιος που κάθεται με άλλον που θα είναι όρθιος.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: