Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Ο Σκαρμούτσος στο agrinio-sport.blogspot.com

Νίκο, επέστρεψες μετά από τέσσερις μήνες σ’ ένα δύσκολο ματς και συνδύασες την επιστροφή σου με γκολ που έδωσε νίκη.
Αυτό που μετράει είναι η νίκη. Είμαι χαρούμενος που πέτυχα το γκολ και η ομάδα μου πήρε τους τρεις πολύτιμους βαθμούς. Χρειαζόμασταν τη νίκη για να ξεκινήσει η χρονιά καλά. Παίζαμε με ένα αντίπαλο που κατά τη γνώμη μου είναι από τα φαβορί για την άνοδο, είναι πολύ καλή ομάδα. Σταθήκαμε καλά ιδίως στο α’ ημίχρονο που πετύχαμε και το γκολ. Στο β’ είχαμε το αποτέλεσμα και αφήσαμε χώρο στον αντίπαλο, αλλά δεν μας απείλησε. Ήρθε μια νίκη που ήταν δίκαιη.

Φαντάζομαι ανυπομονούσες για τη στιγμή της επιστροφής.
Όταν είσαι τραυματίας είσαι θηρίο σε κλουβί. Εγώ ήμουν δύο μήνες εκτός ομάδας, αλλά δούλεψε πολύ. Ακόμα δουλεύω, αφού δεν είμαι 100% έτοιμος. Προσπαθώ και εγώ για το καλύτερο για να μπορέσουμε να ανεβάσουμε την ομάδα φέτος, που είναι κάτι που θέλουμε πολύ και εμείς και ο κόσμος.

Το χειροκρότημα που εισέπραξες όταν αντικαταστάθηκες στις καθυστερήσεις, τι σημαίνει για σένα;
Σημαίνει πολλά, είναι μια ηθική ικανοποίηση. Είναι ότι καλύτερο για ένα ποδοσφαιριστή να τον χειροκροτεί ο κόσμος και νομίζω ότι έτσι φαίνεται και αναγνωρίζεται η δουλειά του. Τους ευχαριστώ και πιστεύω ότι στη συνέχεια θα τους δώσουμε και άλλες χαρές.

Η συνέχεια πάντως είναι δύσκολη σε ένα τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Πολύ δύσκολη. Ακόμα ήμαστε στα μισά του α’ γύρου και έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Ειδικά τώρα που θα παίζουμε επιπλέον αγώνες για να καλυφθεί η διακοπή. Με σκληρή δουλειά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε.



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο Σκαρμούτσος πρέπει να παίζει πίσω από τους επιθετικούς, εκεί θα έχει τον χώρο να παίξει με τη μπάλα στα πόδια και να δημιουργήσει φάσεις.

Ανώνυμος είπε...

O ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΜΠΑΛΑΡΑ.....ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΔΕΞΙΑ!!!!