Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

Ενθουσιασμένοι απ' τη νέα τους ομάδα

Τις πρώτες τους δηλώσεις ως ποδοσφαιριστές του Παναιτωλικού έκαναν δύο από τα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας. Ο Φάμπιαν Πάβελα και ο Χρήστος Μήτσης, μετέφεραν τις πρώτες τους εντυπώσεις από το νέο περιβάλλον και φάνηκαν ενθουσιασμένοι.
Ο Πάβελα μετά την πρώτη του προπόνηση είπε: «Θα προσπαθήσω στη νέα μου ομάδα να δώσω ότι έχω για να βοηθήσω. Ήθελα να φύγω από τη Θύελλα για να έρθω στον Παναιτωλικό και ξέρω ότι ήρθα σε πολύ καλή ομάδα. Δεν νομίζω ότι μπορούσα να πάω κάπου πιο καλά. Ήρθα γιατί πιστεύω ότι μπορούμε να ανέβουμε κατηγορία, με τη συνεργασία όλων μας. Ο Παναιτωλικός έχει κόσμο και όταν παίζω με κόσμο αυτό με βοηθάει. Το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο ένας παίκτης, αν πάει η ομάδα καλά θα πάω και εγώ καλά».
Ο Χρήστος Μήτσης δεν είχε ενδοιασμούς να αφήσει τη Super League και τον Λεβαδειακό για να έρθει στον Παναιτωλικό. Εξήγησε τους λόγους: «Δεν είχα κανένα πρόβλημα να έρθω στη Γ’ Εθνική, γιατί ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα και πρώτα απ’ όλα ο προπονητής. Γίνεται πάρα πολύ καλή δουλειά και είναι ένα σωματείο που αδικείται που είναι σ’ αυτή την κατηγορία. Διαθέτει καλό προπονητή, καλούς παίκτες και έχει ανθρώπους που ασχολούνται σοβαρά με την ομάδα. Το πιο βασικό απ’ όλα είναι ο κόσμος, που ακολουθεί από κοντά. Έχω μείνει άφωνος με τις εγκαταστάσεις και με τη λειτουργία της ομάδας. Βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση από ομάδες της Α’ Εθνικής. Απ’ τη μεριά μου θα κάνω ότι μπορώ καλύτερο για να βοηθήσω και τον εαυτό μου και την ομάδα».
Τα παραπάνω είναι μέρος δηλώσεων που έγιναν για την εκπομπή του ΑΧΕΛΩΟΥ Pre Game. Η εκπομπή θα μεταδοθεί το βράδυ της Παρασκευής (8.10 μ.μ.) και περιλαμβάνει και άλλα ενδιαφέροντα θέματα από την προετοιμασία του Παναιτωλικού για τον αγώνα της Κυριακής με το Κορωπί. Επίσης ένα φλας – μπακ σε παλιές καλές εποχές.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: