Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Μαραγκός: Τη θέλω την πίεση

Τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του Παναιτωλικού έκανε σήμερα ο Σπύρος Μαραγκός στην συνέντευξη τύπου που έγινε στο γήπεδο. Τον παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος Μάκης Μπελεβώνης, ο οποίος τόνισε ότι πλεονέκτημά του είναι οι φιλοδοξίες και οι ικανότητές του.

Ο Σπύρος Μαραγκός είπε: «Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση που μου έδωσε τη δυνατότητα να εργαστώ στον Παναιτωλικό. Ξέροντας τη δυναμική και τους στόχους που έχει βάλει αυτή η ομάδα, για μένα είναι πολύ μεγάλη πρόκληση να είμαι προπονητής στον Παναιτωλικό. Οι φιλοδοξίες μου πάνε παράλληλα με τις φιλοδοξίες και το όραμα που έχουν οι άνθρωποι εδώ. Θέλω να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να καταφέρουμε να πετύχουμε στο τέλος την πολυπόθητη άνοδο. Φέτος είναι μια πολύ μεγάλη ευκαιρία να τα καταφέρουμε. Είναι μια ομάδα που όλοι την ξέρουμε, με πολλούς και καλούς ποδοσφαιριστές, που είναι κοντά στην κορυφή και πρέπει να πάει πρώτη. Ξέρουμε πως αυτή η ομάδα πρέπει να ζει μέσα στην πίεση του πρωταθλητισμού. Απ’ την πλευρά μου θα προσπαθήσω να περάσω στα παιδιά την παραγωγική αυτή πίεση, πως πρέπει να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό στο γήπεδο. Το ταλέντο που έχει ο καθένας να το εντάξει μέσα στο σύνολο. Έχει γίνει από τον προηγούμενο προπονητή καλή δουλειά, έχω βρει μια ομάδα που πραγματικά δεν μπορούν να γίνουν πολλές αλλαγές και ούτε θέλω να κάνω πολλές αλλαγές. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μπορέσω να πείσω πιο πολύ αυτά τα παιδιά, να κάνουν ένα βήμα παραπάνω, να κάνουν μια μεγαλύτερη προσπάθεια όλοι για το καλό του Παναιτωλικού. Χρειαζόμαστε δουλειά και αυτή ήταν η πρώτη κουβέντα που έκανα με τη διοίκηση και μετά με τους ποδοσφαιριστές. Μέσα από τη δουλειά μπορούν να βγουν τα καλά αποτελέσματα. Να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και στο τέλος κάθε παιχνιδιού να παίρνουμε το αποτέλεσμα. Αυτός είναι ο στόχος μου και το πιστεύω μου».

Ρωτήθηκε αν προετοιμάζει αλλαγές σε επίπεδο τακτικής:
«Επειδή η ποιότητα των παικτών είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, μπορείς εύκολα να διαμορφώσεις και την τακτική και τη συμπεριφορά μέσα στο γήπεδο. Το ευχάριστο για μένα είναι πως έχω να αντιμετωπίσω πολύ καλούς ποδοσφαιριστές που μπορούν να ανταποκριθούν σε οτιδήποτε ζητήσω. Στα μέσα της σεζόν και ξέροντας ότι την Κυριακή έχεις παιχνίδι, δεν μπορείς να αλλάξεις πολλά πράγματα. Δεν θέλω να αλλάξω πολλά, αλλά να προσθέσω τα δικά μου στοιχεία».

Για το αν ο ίδιος έχει την εμπειρία του πρωταθλητισμού ως προπονητής:
«Ο πρωταθλητισμός δεν είναι μόνο το να πάρεις το πρωτάθλημα. Πρωταθλητισμό κάνει και μια ομάδα που πάει να σωθεί. Αν δεν το σκέφτεται σε κάθε παιχνίδι και σε κάθε προπόνηση και ο ποδοσφαιριστής δεν δίνει την ανάλογη προσοχή, δεν μπορείς να πετύχεις τίποτα. Πρωταθλητισμός είναι να μην θέλεις να χάσεις. Να ψάχνεις πάντα τον τρόπο να κερδίσεις. Το πέρασμά μου ως ποδοσφαιριστής μέσα από ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό, μου το μετέδωσε αυτό. Ξέρω τι ακριβώς σημαίνει η λέξη πίεση και το άντεξα πολλά χρόνια. Φιλοδοξία μου είναι να το αντέξω και στην προπονητική. Την θέλω την πίεση».

Για το κλίμα που βρήκε στην ομάδα:
«Το τελευταίο διάστημα υπήρξαν κάποια θέματα που επηρέασαν την ομάδα Σε ένα τόσο επιβαρημένο περιβάλλον, προσπαθείς να ηρεμίσεις, να σταθεροποιηθείς και από κει και πέρα να κάνεις αυτό που θες για να δείξεις το στόχο και το δρόμο. Ξέρω τα παιδιά και έχω δει σε DVD όλα τα παιχνίδι, σχηματίζοντας πλήρη εικόνα. Απλώς θα πάρει λίγο χρόνο μέχρι να καταλάβουν τα παιδιά και εμένα. Το επεσήμανα ότι όλοι τους πρέπει να προσπαθήσουν να εντάξουν το ταλέντο τους στην ομάδα, για το καλό της ομάδας».

Για τη συμπλήρωση του τεχνικού τιμ είπε πως από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκαθαρίσει το θέμα.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: